WELKOM

children running in a fieldTwee jaar geleden kwam ik op het idee om een blog te beginnen over de opvoeding en ontwikkeling van kinderen. Naast dat dit onderwerp centraal stond in mijn studie (Pedagogiek) is het naar mijn idee ook gewoon súper interessant. Inmiddels ben ik afgestudeerd en dat leek mij een goed moment om te beginnen!

Ik vind het leuk om hierover te schrijven, maar de belangrijkste reden voor het beginnen van deze blog is dat ik graag mensen wil helpen. Dus of je nou vader of moeder bent, met kinderen werkt of om welke andere reden dan ook veel met kinderen te maken hebt, ik hoop dat ik met deze blog iets voor je kan betekenen!

Vanaf nu ga ik wat meer inhoud geven aan deze blog en proberen om hier wekelijks een nieuwe blogpost te plaatsen. Ondertussen kun je alvast een kijkje nemen op de about pagina. Oja, ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen, ideeën en feedback!

Liefs,
Nicole.

Bronvermelding

Foto: Jordan Whitt

Follow my blog with Bloglovin

Leave a Reply

