8 leuke blogs over opvoeding

laptop

Hoi! Vandaag deel ik een aantal blogs die ik zelf graag lees. Ze hebben allemaal in meer of mindere mate te maken met opvoeding.

1. No Time For Flashcards

Dit is mijn grootste inspiratiebron wat opvoedblogs betreft! Allison werkt als leerkracht en deelt op haar blog allemaal leuke en vooral leerzame activiteiten voor kinderen (1, 2 en 3). Naast deze activiteiten deelt ze ook andere opvoedtips zoals: What do I tell my children in the morning.

2. Urban Moms

Hier vind je schattige en stoere kinderkleding, maar ook leuke meubels, cadeautjes en nog veel meer!

3. Kelly Caresse

Kelly is moeder van twee dochters en ze maakt blogs en vlogs over haar dagelijkse leven als moeder (1, 2).

4. Fat Mum Slim

Eén van de allereerste blogs die ik ontdekte is de blog van de Australische Chantelle. Ze is vooral bekend vanwege de fms photo-a-day challenge op instagram, maar haar blog is ook prachtig.  Hier deelt ze onder andere persoonlijke brieven aan haar dochters Lacey en Luella.

5. Blissings

Eigenlijk ken ik deze blog nog maar net! De blog van Cindy is vergeleken met de voorgaande wat spiritueler te noemen. Ze praat over haar interesses en ook over opvoeding. Ook bewonder ik haar kritische kijk op onze maatschappij.

6. Dinastie

Eerlijk is eerlijk, ik heb helemaal niet zo veel met baby’s. Ik vind kinderen leuker als ze kunnen lopen en hun eerste woordjes kunnen zeggen. Maar toch vind ik het wel heel leuk om de baby-verhalen op de blog van Dina te lezen en de foto’s van haar baby (Lucas Floyd, hoe stoer die naam:) ) zijn ontzettend schattig!

7. By Dagmar Valerie

Dagmar schrijft onder andere blogs over haar zwangerschap en deelt leuke musthaves voor als de baby er is (1 en 2)!

8. A Cup Of Jo

Eén van de categoriën op de blog van Joanne is het ouderschap. Naast haar eigen ervaringen deelt ze ervaringen van ouders uit andere landen.

Hopelijk heb je wat aan deze tips gehad! Ken jij ook een leuke blog over opvoeding? Laat het weten in een reactie! 🙂

Bronvermelding

Foto: Lauren Mancke


One thought on “8 leuke blogs over opvoeding

Leave a Reply

