8X LEUKE (GRATIS!) POSTERS VOOR IN DE KINDERKAMER

Ik hou van lijstjes aan de muur en van mooie citaten. Dit valt natuurlijk ook hartstikke goed te combineren! Bij mijn ouders hangt de muur bij de trap vol met ingelijste foto’s, in mijn eigen huis wil ik ook graag zo’n muur alleen hang ik dan tussen de ingelijste foto’s ook een aantal posters met citaten. Ook de kinderkamer vind ik een geschikte kamer voor één of twee mooie poster(s). In dit artikel deel ik vandaag mijn favorieten voor de kinderkamer! 

Zo kun je kiezen uit een poster met mooie woorden, citaten, afbeeldingen of een leuke cijferposter. Wanneer je op de afbeelding klikt kom je terecht bij het origineel en kun je de poster gratis downloaden.

1.
Free Set of Nursery Printables, perfect for Childs Room, bathroom for a calm organic setting- instant download free

2.
To-the-moon-printable

3.
123 poster - BLUE

4.
Benjamin Franklin quote | @mamamissblog #education #STEM #freeprintable #quotelove

5.

6.

7.
Don't Quit your daydream free printable freebie

8.

Leave a Reply

